Zdalna pomoc informatyczna
B2B usługa dla firm

70% problemów informatycznych da się rozwiązać zdalnie

70 %

Nie każdy problem z komputerem wymaga fizycznej interwencji technika serwisu.

80% redukcji kosztów prac serwisowych
80% szybsza interwencja serwisu

80 %

Wykonywana usługa pomocy zdalnej redukuje koszty serwisowe średnio o 80% i czas usunięcia usterki

100% bezpieczeństwa
100% poufności twoich danych

100 %

Klient ma cały czas podgląd
Dostęp do komputera jest tylko na Twoje życzenie, może być zerwany w każdej chwili

Jak uzyskać pomoc informatyka – to bardzo proste !

Procedura uproszczona jest do minimum, byśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Twoje problemy.

Nie musisz się obawiać, że po zakończeniu czynności związanych z usługą będziemy mieli dostęp do Twojego komputera – tak oczywiście nie jest.

krok 1

Zdalna pomoc informatyczna

Dzwonisz do nas, przeprowadzamy wstępną konsultację określamy czy problem może być rozwiązany zdalnie oraz ustalamy warunki wykonania usługi.

krok 2

Zdalna pomoc informatyczna - połączenie z informatykiem

Pobierasz program do pomocy zdalnej, uruchamiasz program bez instalacji podajesz nam ID łączymy się z twoim komputerem i zaczynamy serwis

krok 3

Zdalna pomoc informatyczna - rozwiązanie problemu

Wykonujemy określoną usługę podczas serwisu klient powinien pozostać przy komputerze  gdyż może być konieczne kilkukrotne jego uruchomienie.

Zdalna pomoc informatyczna - anydesk

Najczęściej spotykane problemy które możemy rozwiązać online:

  • powolne uruchamianie się systemu
  • konfiguracja różnego typu oprogramowania zewnętrznego
  • usuwanie toolbarów niechcianych dodatków do przeglądarki
  • personalizacja ustawień systemowych
  • optymalizacja działania systemu
  • instalacja sterowników do urządzeń peryferyjnych
  • konfiguracja routerów, WIFI
  • instalacja wszelkich programów i rozwiązywanie trudności z ich działaniem
  • usuwanie wirusów i skutków ich działania