Zdalna pomoc informatyczna
informatyk online (prepaid)
70% problemów informatycznych da się rozwiązać zdalnie
Nie każdy problem z komputerem wymaga fizycznej interwencji technika serwisu.
80% redukcji kosztów prac serwisowych
80% szybsza interwencja serwisu
Wykonywana usługa pomocy zdalnej redukuje koszty serwisowe średnio o 80% i czas usunięcia usterki
100% bezpieczeństwa
100% poufności twoich danych
Klient ma cały czas podgląd
Dostęp do komputera jest tylko na Twoje życzenie, może być zerwany w każdej chwili
Jak uzyskać pomoc informatyka – to bardzo proste !
Procedura uproszczona jest do minimum, byśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Twoje problemy.
Nie musisz się obawiać, że po zakończeniu czynności związanych z usługą będziemy mieli dostęp do Twojego komputera – tak oczywiście nie jest.
Zadzwoń !!
22 299 38 38
krok 1
Dzwonisz do nas, przeprowadzamy wstępną konsultację określamy czy problem może być rozwiązany zdalnie oraz ustalamy warunki wykonania usługi.
krok 2

Pobierasz program do pomocy zdalnej, uruchamiasz program bez instalacji podajesz nam ID oraz TOKEN łączymy się z twoim komputerem i zaczynamy serwis
krok 3
Wykonujemy określoną usługę podczas serwisu klient powinien pozostać przy komputerze gdyż może być konieczne kilkukrotne jego uruchomienie.
Wybierz pakiet pomocy informatycznej zdalnej
(usługa prepaid ważna 365 dni od daty zakupu)
Wybierając dowolny pakiet zostaniecie Państwo przeniesieni do naszego sklepu w którym można zakupić i opłacić wybraną opcję usługi. Jedynym sposobem płatności w naszym sklepie internetowym są szybkie płatności PayU – dzięki temu jesteśmy w stanie obsłużyć Państwa natychmiast po wykupieniu usługi.
Po opłaceniu pakietu automatycznie system wyśle do Państwa email zawierający fakturę VAT za dokonane zakupy, oraz TOKEN który uprawnia do korzystania z wykupionej usługi zdalnej pomocy informatycznej.
Pakiet rozliczany jest za każde rozpoczęte 15 minut usługi. Po każdej wykonanej usłudze Klient otrzymuje podsumowanie wykorzystanego pakietu oraz NOWY TOKEN.
Wsparcie informatyczne klientów B2B Pomoc udzielana jest tylko w formie zdalnej w dni robocze w godz. 7.00-19.00. Rozliczanie następuje za każde rozpoczęte 15 min pomocy zdalnej (również telefonicznej). Każde zlecenie zostaje potwierdzone odpowiednią informacją przesłaną drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Ilość godzin pomocy w pakiecie: 1h
Okres ważności pakietu: 365 dni od dnia zakupu. Wartość jednej godziny w pakiecie: 100,00 PLN netto.
Wsparcie informatyczne klientów B2B Pomoc udzielana jest tylko w formie zdalnej w dni robocze w godz. 7.00-19.00. Rozliczanie następuje za każde rozpoczęte 15 min pomocy zdalnej (również telefonicznej). Każde zlecenie zostaje potwierdzone odpowiednią informacją przesłaną drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Ilość godzin pomocy w pakiecie: 5h
Okres ważności pakietu: 365 dni od dnia zakupu. Wartość jednej godziny w pakiecie: 80,00 PLN netto.
Wsparcie informatyczne klientów B2B Pomoc udzielana jest tylko w formie zdalnej w dni robocze w godz. 7.00-19.00. Rozliczanie następuje za każde rozpoczęte 15 min pomocy zdalnej (również telefonicznej). Każde zlecenie zostaje potwierdzone odpowiednią informacją przesłaną drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Ilość godzin pomocy w pakiecie: 10h
Okres ważności pakietu: 365 dni od dnia zakupu. Wartość jednej godziny w pakiecie: 70,00 PLN netto.
Najczęściej spotykane problemy które możemy rozwiązać online:
- powolne uruchamianie się systemu
- konfiguracja różnego typu oprogramowania zewnętrznego
- usuwanie toolbarów niechcianych dodatków do przeglądarki
- personalizacja ustawień systemowych
- optymalizacja działania systemu
- instalacja sterowników do urządzeń peryferyjnych
- konfiguracja routerów, WIFI
- instalacja wszelkich programów i rozwiązywanie trudności z ich działaniem
- usuwanie wirusów i skutków ich działania