Obsługa informatyczna firm – outsourcing it

Nasz zespół informatyków oraz specjalistów IT zapewni komfort pracy w Twojej firmie, bieżącej pomocy dla użytkowników (Helpdesk) oraz administrowania siecią.

Stała opieka informatyczna jest najlepszym rozwiązaniem dla firm, które chcą mieć stały dostęp do nowych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów nie inwestując własnych środków w sprzęt, personel i kosztowne szkolenia. Obsługa informatyczna może obejmować zarówno pełną obsługę techniczną naszego Klienta, jak również tylko wybrany zakres oferowanych usług (częściowy outsourcing IT ) . Firmy często korzystają z outsourcingu częściowego, przekazując firmie zewnętrznej niewygodne i nieopłacalne w utrzymaniu obszary.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebą rynku przygotowaliśmy ofertę obsługi informatycznej Państwa firmy. Nasze dotychczasowe wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm i instytucji pozwala nam zaproponować Państwu kompleksową ofertę obsługi. Umowa zapewnia Państwu stałą opiekę informatyczną bez konieczności utrzymywania stanowiska informatyka, a co za tym idzie zmniejszenie kosztów stałych. Realizujemy również opiekę informatyczną z rozproszonymi oddziałami w Kraju.

Obsługa informatyczna firm - outsourcing it

Przejmujemy odpowiedzialność za funkcjonowanie infrastruktury informatycznej naszych Klientów. Dodatkowo gwarantujemy krótkie czasy reakcji. Zakres działania obsługi informatycznej jest ustalany do indywidualnych potrzeb Klienta po bezpłatnej wnikliwej analizie wykonywanej w siedzibie firmy.
Zapewniamy:

profesjonalną obsługę dla biznesu (outsourcing it)

wysoki poziom wsparcia informatycznego

bezpieczeństwo danych i informacji

zespół profesjonalnych informatyków

natychmiastowe wsparcie IT

redukcję kosztów obsługi informatycznej

dedykowanego opiekuna

monitorowanie świadczonych usług

administracja infrastrukturą informatyczną

Oferujemy:

audyty komputerów, serwerów i sieci

instalację i obsługę serwerów lokalnych

zarządzanie bezpieczeństwem danych

stałą profilaktykę bezpieczeństwa obejmującą aktualizacje, backupy

okresowe przeglądy, kontrole i inwentaryzację sprzętu, oprogramowania i sieci teleinformatycznych

monitoring serwerowni oraz sieci (pełna opieka informatyczna)

pomoc, wspomaganie pracowników i stałe doradztwo techniczne

i wiele innych rozwiązań niezbędnych w nowoczesnym biznesie

Zalety umowy serwisowej:

Możliwość skoncentrowania się firmy na kluczowych zadaniach, co podnosi jej efektywność.
Uproszczenie struktury organizacyjnej.
Świadczenie usług informatycznych przez zespół ekspertów z dziedziny IT zwiększa wydajność, zapewnia wysoką jakość oraz gwarantuje bezpieczeństwo.
Jako partner dystrybutorów sprzętu komputerowego, zapewniamy obsługiwanym przez nas firmom niższe ceny przy zakupach.
Firmy, które skorzystają z naszej oferty, uzyskują dostęp do 24-o godzinnej, przez 365 dni w roku pomocy technicznej pod numerem telefonu wskazanym w umowie.

Outsourcing it - (opieka informatyczna prowadzona przez zewnętrzną firmę)

Monitoring IT

Monitoring IT – przykładowe zastosowania
Przykładowe zastosowania systemu monitoringu:

monitoring serwerów, monitorowanie komputerów,
monitorowanie usług (SMTP, HTTP, POP3, NNTP, SNMP, ICMP, FTP, SSH),
kontrola obciążenia CPU, ilości przestrzeni wolnej na dyskach, wykorzystanie pamięci RAM
pomiar wilgotności i temperatury w serwerowni, poprawności działania torów zasilania,
wykrywanie prób ataku w sieci firmowej,
badanie poprawności przebiegu procesu typu End Of Day,
weryfikacja czasu pracy personelu,
monitorowanie dostępności SLA.